Τρίτη 7 Σεπτεμβρίου 2010

Η τρίτη λέξη (*)


Έχω αναφέρει ήδη δυο απο τις μαγικές λέξεις για την ευτυχία: “Ναι” και “Παρακαλώ”. Όμως υπάρχει ακόμα και μια ιδιαίτερα όμορφη λέξη. Αυτή η λέξη είναι το “Ευχαριστώ”. Απλά “Ευχαριστώ”. Σε μια σχέση ζευγαριού, υπάρχουν καθημερινά εκατοντάδες ευκαιρίες που μπορεί κάποιος να χαρεί για κάτι και να πει: “Ευχαριστώ”. Και απο τις δυο πλευρές.

Αυτές λοιπόν είναι οι τρεις μαγικές λέξεις για μιαν ευτυχισμένη και ολοκληρωμένη σχέση ζευγαριού. Μπορούμε να τραφούμε απο αυτές, ακόμα και όταν συναντήσουμε κάτι δύσκολο.

Bert Hellinger, “η ευτυχία που διαρκεί” εκδ. ΚΛΩΘΩ
(όπως άλλωστε και όλα τα κείμενα περι ευτυχίας που έφερα ως τώρα εδώ και που θα συνεχίσω να φέρνω -ωστόσο επειδή η συγκεκριμένη αναφορά σ' αυτό το βιβλίο, κατα τη γνώμη μου , δεν αποδίδει με επάρκεια τη θέση του Hellinger για το “ευχαριστώ”, φέρνω και αυτό το εξαιρετικό του κείμενο απο το βιβλίο της Charlotte Palmgren “αν ήξερες πόσο σ' αγαπώ” εκδ. ΑΛΦΑΒΗΤΟ ΖΩΗΣ: )

Ευχαριστώ

Το ευχαριστώ σημαίνει
να πάρω αυτό μου δίνεται,
να το κρατώ προσεκτικά στα χέρια μου,
να το πάρω μέσα μου, στην καρδιά μου,
μέχρι να νιώσω βαθιά μέσα μου
οτι είναι κομμάτι του εαυτού μου.
Το ευχαριστώ σημαίνει επίσης,
στην πράξη να δώσω παραπέρα ό,τι μου χαρίστηκε
και ό,τι με αυτό τον τρόπο έγινε δικό μου,
έτσι ώστε κι οι άλλοι να πλουτίσουν
απο αυτό που κι εγώ πλούτισα.
Τότε μόνο ολοκληρώνεται αυτό που μου δόθηκε.

Bert Hellinger

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου